Suka ?

April 25, 2011

# 20

Saya MISS awak c[=

HarHar (: ! Korang tau sendirikan ? Akuu miss SEMUA orang yg JAUH dari akuu -.-' ! Akuu tahuu , sejak akuu PINDAH kelas , korang mesti MISS akuu kan ? Alarh , akuu tahu larh ! HarHar --'

MISS BLOGGER SAYA [=
Kesian blogger ehh ? Kamuu mcm dh lameee ditinggalkan ); ! Akuu tau kau masih sedih ? I can feel ur feeling larh ;D *wat lawak =.=' ! Okk , sorii yeahh blogger ! Gua sibuk sangat ! Harap blogger sayaa faham ekk -.-'

MISS 'SKANDAL PALSU SAYA' =='
Skandal PALSU :O ?! Sapee pulak SKANDAL PALSU sayaa tu ? Ouhhh , baru gua tahu ! MuhdHafiziIskandar --' ! Macam SIUT larh kawww ! Rindu skit2 ajer kat dier --' ! Tau larh gua dh terpisah kelas ! Tau larh dier lagi pandai dri gua -.-' ! Macam ...
SIOT !
SIUT SIOT !
SIOT SIUT SIOT !
Korang jangan fikir negatif psal akuu ni ! Karank , GuaBagiBukuLimaaGuaKarank ! Baru tahu =.=' . Gua dah lamee tak gurau ngan bdak tu --' ! Gua dh lamee tak gelak samee dier ==' ! Gua hanyaa lihat - lihat ajer kat luar tingkap , waktu rehat , waktu kelas agama ==' ! Gua suka dier SEBAGAI kawan [= ! Korank fikir AKUSUKADIER ker ? Korank mmg mcm ...
SIUT !
SIOT SIUT !
SIUT SIOT SIUT !
SIOT SIUT SIOT SIUT !
Manee adee gua sukaa sama dier -.-

GuaMalasNakHuraikan !
YangGuaMissTuIalah :

- My BF 
- My BFF
- MY 1RK1 yg dulu
- Kawan di 1RK1
- BlaBlaBla =.='

0 orang memekak TELINGA akuu !:


Terima Kasih Kerana Menghayati Nyer [=

Post a Comment